Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Kafamda deli sorular...

Kafamda deli sorular...
 

İki saattir yazıya uygun kapak resmi aradım bulamadım idare edin :)


- Aaa Dilek Hanım valla bu bozuk paraları alıyorum buradan, e bunun içindeki hurma çekirdekleri ne iş?

- Bırak çocuğum bugün yediğin o hurmalar yarın totonu tırmalar…

- Ney ???

- Ay affedersin öyle bir atasözü mü vardı ya nerden geldi dilime… Diyecektim ki o hacdan mı ne gelmiş hurma, yedim de ben, çekirdeğini saklarsan bereket getiriyormuş dediler…

- Ya siz de bu yobazların yüzünden hem deistliğe yakınım artık diyorsunuz hem de çekirdek bereket falan? Geçen gün sınavınız öncesi de Eyüp Sultan’a koşturdunuz :)

- Haa ben Eyüp Sultan’ı denedim ama daha önce…

- Ne gibi?

- Yani daha önce ne için gittiysem o dileğim oldu valla bak! Şimdi sen bu ne perhiz ne bu kereviz turşusu mu? Diye soracaksın ama…

- Yok sormam ilk kez duydum o sözü… Sizin bu Atalarımızla ne alıp veremediğiniz var onu da bilemedim Dilek Hanım… Katlettiniz yahu sözleri…

- Aaa niye ki sık sık kendi cümlelerimin içerisine onların sözlerini serpiştiriyorum işte daha ne yapayım… Unutulmasınlar… Gelenek, görenek ve babanelerimizi yaşatalım…

- Anane o…

- Yok ananem değil de eskiden bir komşu teyze vardı sen onu tanıyacaktın asıl... Ondan öğrendiğim atasözlerini yıllarca unutmaya çalıştım ben… İnsanın da ne çabuk diline piercing oluyorlar…

- Pelesenk olmasın o…

- O da olur... Neyse hafif çatlak bir hatundu… Amanın o bilindik atasözlerini kendine göre bir uydurmuş ki duyanın hem gözleri yerinden cörtlüyor hem de gülmekten edemiyor… Bir zaman sonra da bir bakmışsın olur olmaz yerde ağzından fırlayıvermiş… Ve yine bir bakmışsın karşında cörtleyen gözler!

- Pörtleyen…

- Ha evet…

- Nasıldı ki?

- Aman yok kardeşim taze unuttum tekrar aklıma getirme, zaten ilk duyduğumda da anlamaya çalışmaktan imanım gevremişti, Çatlak teyzenin yorumunda geçen o eylemleri gözümde canlandırmaya çalışmıştım ama hayal gücüm yetersiz kalmıştı… Şimdi o kelebeğin o insan organının üzerinde ne işi var?… Mayasılı ne demek acaba? Neft yağı nasıl bir maddedir yakıcı özelliği mi var? İşini bilmeyen çavuşlar niye büyük abdestini avuçlar? Pis mi onlar? Kafamda deli sorular!

Hoş yeni nesil de konuşurken güzel bir şey mi söylüyor küfür mü ediyor belli değil, hele ki yazışırken hiç değil…

Geleneksel evlat telefonunu kurcalama seanslarımda gelen giden mesajlardan bir halt anlamıyorum…

Nbr Smy

Şştt kanka

İii sendn nbr

Net deki dizi izlyom

Komk di mi o ahusasaxhuhu

Hee yarıldım xjhuhaxjq

Yaw o çcuk ne tatllllııı ajhrjhgşhkldzxo

iwett ahuhausasasu

Eminim bu ergenlerin biz yetişkinlere karşı geliştirdikleri bir dil bu, anlamayalım diye…

Çakallaaaar!   

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..