Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Kahramanlar geçiyor…

Kahramanlar geçiyor…
 

Evde iki fare;

Eyvah şehri fareler bastı.


Elde iki proje;

Şehri ben kurtaracağım.


Yarına dair iki kelam;

Ben dedim de oldu.


Elinde kova, nehirde su;

Denizleri ben besliyorum.


İş bitmiş sonuçlanmış;

Ben söylemiştim.


Gerçekleşmiş iki üç hizmet;

Onlar benim projelerimdi.


Şurada eğrilik var;

Ben yazmayınca düzelmez.


Şehir nasıl kurtulur?

Herhalde 30 Martta…


***

Bazılarına bakınca sanki onlardan önce bu şehir yokmuş gibi geliyor insana.

Yeni bulmuş yeni yerleşmiş ve medeniyete kavuşmuşuz gibi…

Kendilerini öyle takdim edenler çıkıyor ki.

Yine bazıları olmazsa bu şehir karanlığa gömülür sanıyor insan.

Hani çocuk psikolojisine düşüyorsunuz.

Benim babam her şeyi bilir hesabı.

Bunları dinleyince de benim başkanım her şeyi biliyor demek zorunda kalıyorsunuz.

Her seçimde kahramanların geçişini izliyoruz.

Meğer bilemediğimiz düşünemediğimiz neler varmış?

Samsunun sorunlarını çözmek ne kadar kolaymış.

Daha doğrusu bizim kahramana ihtiyacımız varmış.


***

Vaat etmeyip taahhüt edenlerin dediği olsa Samsun harikalar diyarı olacak!

Oh ne güzel işte “Aliş harikalar diyarında”


Yazının başında ne demiştik?


Evde iki fare;

Eyvah şehri fareler bastı.


Elde iki proje;

Şehri ben kurtaracağım.

Kahramanlarımız hoş geldiniz!?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..