Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

26 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Kahrediyorsun

Kaçırma gözlerini neden yüzüme bakamıyorsun

Madem beni sevmiyorsun söyle neden ağlıyorsun

Sebebimi var ayrılığa, biliyor isen neden söylemiyorsun

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Yıllarımızı verdik birbirimize, ömür kattık ömrümüze

Yazık etme bize yaşanmış ve yaşanacak gençliğimize

Göz göze gelerek sevgimizi dile getireceğimiz gecelerimize

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Umutlarımız vardı, sevdamız sevenlerimizi kıskandırırdı

En mutlu olduğumuz el ele göz göze olduğumuz yıllardı

Benim yüreğimde hala yanan senin sevgin,  ateşin vardı

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Sen değilmiydin sensiz yaşayamam, inan kahırdan ölürüm

Sen yanımda ol yeter, her zaman ömrüne olsun ömrüm

Sendin Yürek bahçemde sevdanı şakıyan bülbülüm

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Ağlama gözyaşına titrer gözlerim, için için acı ile ağlar

Her damlasında vücudum titrer, inan çaresizlikten sızlar

Ne yaptımsa söyle çekeyim bende, sarsın vücudumu acılar

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Sor Ayhan’a sensizlik cennet bile olsa, cehennem azabı çeker

Sığmaz yüreği ovalara, dağlara, sıla gurbetse çeker de gider

Şarkılara dizelere kelam,  içini derde şiirlere kalem olur döker

Sebepsiz davranışınla sevgimizi eziyor beni kahrediyorsun

 

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..