Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Kahretsin bedeliymiş ödenen

Kahretsin bedeliymiş ödenen
 

Kahretsin Bedeliymiş Ödenen


Tutunamadım sözlerinde
Kasırgaydı isyanın
İhaneti senden beklerken
Gürledi şahikası Anka’nın gözlerinde
Böyle bitsin istemezdim
Bu tehlikeli oyun dizlerinin dibinde
Sen başlattın gizliden ihaneti
Devamıysa benden!

Ahının buğuları kahretti yeminimi
Üzdüm seni biliyorum
Hem bilsem neye yarar ki
Hevesime yenildim işte
Nefis denilen güman
Bilmezmiş bu halleri
Kuru vaat mi vereydim?
Üzdüm işte, zora koyup üzdüm seni.

Beraber çıkmıştık bu yola
Neredeyse kırkladın sözlerini
Bak ! ’Rahat dur giderim’
Böyleydi on defaların
Kırkladığın üryan mahzen
Gittin işte, tepetaklak
Ardına bile baktırmadım hem de.

Peki sonuç
Koskocaman bir hiç
Aldattım, aldatıldın
Yüreğimin kızılı tana siper olunca
Yakamoz düştü yoluma
Yandı solun gemileri
Çark etti kalbimin ihaneti
Yandı Anka’nın mora çalan kor tüyleri.

Gecemin koynu lerzan
Silueti gölgeli
Dokunuşum an be an
Sanki yok gibi zaman
Giriftar gözüm haresinde bölgeli
Duygu sömürüsü sanma bitsin
Azıya almışsa, sensizlik tutkum
Herkes yoluna yarım gitsin.

Körkütük yeminlerimde
Kırılsın arzularımın kum saati
Gaybana bir gecede
Dudak izin kadehte
Sendeler hecelerim
Sana değildi kızgınlığım belki de
Aslında ihanetimmiş kendime!

Düşlerimde dahi sana güvenim yok
Beni bana geri sal
Utanç çukuru her bir yan
Pişmanlık yapışkan canda mihman
Göndersem de gitmiyor
Hüzün bulaşığında kirli sakız sözlerim
Arzular batık gemi
Kahretsin bedeliymiş ödenen.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..