Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kal desem...Yok hayır gitmelisin...

Kal desem...Yok hayır gitmelisin...
 

Kal desem ve gitmesen...
Yok yok hayır , gitmek istiyorsan gitmelisin ...
Sana duyduğum aşk, sana acı çektirmemeli
Mutsuz oluyorsan yanımda, gitmelisin...
Sen beni düşünme, ben başımın çaresine elbette bakabilirim
Elbette uzun bir zaman yokluğunda üşüyeceğim
Alışmak zor olacak sensiz dakikalara
Ama halledeceğim...

Gün gelecek küllenecek acılar
Hafifleyecek kalbimin üstündeki ağırlık
Bir gün uyandığımda artık aklıma bile gelmeyeceksin
Belki bir zaman sonra yeni heyecanlar saracak
Yeni sevgiler tadacak kalbim
Kimbilir senin gibi ben de
Yeniden mutlu olacağım...

Hadi git artık bir an önce
Korkuyorum kal gitme demekten
Korkuyorum çaresizliğime yenilmekten
...
Dur ne olur gitme
Dayanamam sensizliğe
Bırakırsan ellerimi kaybolurum düşlerde
Bir daha düşün ne olur ,
Yeter mi nedenlerin beni tümden silmeye?...

Tamam madem istiyorsun hemen git
Kal demek git demekten daha beter inanki
Sadece hemen git ,git ,git !
Hemen çık git
Git ki ben de seni terkedeyim...
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..