Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Kalbe giden yol, "Romantik kapama"

Kalbe giden yol, "Romantik kapama"
 

Bu sene kriz Sevgililer Günü'nü vurur mu? Vurur kardeşim! Büyüklerimizin analizlerine göre yatak performansımızı vurmuş, sevgili olmayı illa ki vurur. Dolayısıyla değerli hemcinslerime sesleniyorum bu sene kimse şımarmasın, beklentilerini tırmandırmasın, kırsın dizini, evinde Sevgililer Günü kutlasın. Öyle hediye mediye diye tutturulmasın, cepte akrepler kol gezmekte zor bulunan adamlar kaçırılmasın.

Değerli hanımefendiler, gelin bu yıl, bu özel günde hanımlığınıza hanımlık katalım, sevgilimizi, eşimizi şaşırtalım. Kemerleri sıkalım, aşkımıza bakalım.

Eğlence mekânlarının, otellerin, restoranların, cafelerin, her bir yerlerin beni topa tutmasını göze alıyor, inatla Sevgililer Günü’ne özel hazırladığım mönüm ile kalbe giden yol mideden geçer diyorum ve de mönüyü evde uygulamak üzere herkese tavsiye ediyorum.

“Sevgililer Günündeyiz” Mönüsü

Terbiyeli “Sevgi bağı” çorbası, ( maksadımız girişten anlaşılsın manasına )
Mevsim yeşillikleri ile hazırlanmış, “Aşk Bahçesi” salatası,
Sebze haşlama ve çilav eşliğinde, “Romantik kapama”,
( Herkesin bildiği ) “Mercimek fırında”,
Kupta krema ve eritilmiş çikolata kaplı çilek, “Arzular Yolda”

Afiyet olsun. ( Olmazsa yemez, Allah’ından bulursun!)

Bir de sofrayı incik boncukla hazırladınız, müzik marketlerden bu güne özel albümlerden aldınız, birini CD çalara taktınız, saçı başı yaptırdınız, sağa sola mum yaktınız, şarabı da ardına çaktınız mı işlem tamamdır. Hele ki düşünceli davranıp, yemekten sonra sıkılmayın diye bir aksiyon, bir de romantik film stokladıysanız siz bir sevgili harikasısınız. Ortam her yerde bu şekilde hazırlanmayacak mı zaten canım, üstüne bir de niye para verip sıkıntıya gark olasınız?

Şimdi bu yemekleri yiyip de aşka gelmeyecek adam tanımıyorum. Cümlenin devamı fantezi bölümüne girer, aşkı pekiştirme yollarını buradan ben yazmayayım diye düşünüyorum.

Bakınız süper eksantrik tavsiyem vesilesi ile adam mutlu, siz mutlu, cüzdanlar mutlu. Şu krizde tutumlu hanım olup, bir gün daha kar ettiniz mi? Ettiniz. E, alacağınız ekstra öpücüklü takdir için lütfen bana dua ediniz!

“Ayh, ben gelemem öyle şeylere illa da bir şey yapsın” diyen kusura bakmasın. Ortalık ıssız adamı bırak, işsiz, çulsuz, huysuz, duygusuz adam kaynıyor, krizle birlikte beklentiler de değişti, sen değişmezsen seni değiştirirler gibi bir tehlike olduğunu unutmayıp acil aklını başına toplasın.


Tavsiyenin önde gideni:

* Sevgililer, sevgisizler gününün, bayramın, seyranın cep telefonlarından gönderilen toplu mesajlar ile zottiriği çıktı nasılsa gelin bu alışkanlığınızı, bu gün için de uygulayın. “Gariban, yalnız, yazık, tüh, vah” diye tanımladıklarınıza o gün “seni seviyorum” mesajı atın, bir insanın gönlünü kazanın.

Adamlara not:

*Adam milleti, lütfen adam olun, bunca hazırlığa bir çiçeği çok görmeyip, karınızı, sevgilinizi hoş tutun.

 

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..