Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer Günü Katliamı!

Sevgililer Günü Katliamı!
 

Sevgililer Günü Katliamı nasıl yapılır deseler anca bu kadar olur derdim. Kırk gün kırk gece düşünsem bu kadar şahane bir fikir gelmezdi aklıma.

Sevgililer Günü Katliamı diye bir film ismi de var biliyorum. Hatta izlemeyi isteyip de bir türlü izleyemediğim bir filmdi. Ama konumuzla ilgisi yok hattızatında.


***
Olay bir film değil, bir tiyatro değil, mizansen hiç değil, sit-com değil kere değil. Hem zaten sit-com olsa anlardım :)

Tamamen gerçek hayattan alınmış ibret verici bir hikaye. Kitaplara yazılası, özetleri çıkarılası, analizleri yapılası, enstantaneleri çek(check) edilesi bir hadise.

***
Aslında başlık seçerken gereken sükseyi yapmayacağını biliyordum. Böylesi özel bir günde katliamla kim ilgilenir ki? Hatta böyle bir günde kim bilgisayar başında abur-cubur yercesine zamanı yer ki?

***
Aklı olan alır sevgilisini, atar kendini kırlara; kır bulamadı sokaklara; çamurluysa parklara; o da olmadı AVM’lere.

Aklı olup sevgilisi olmayan (ki acırım onlara) ise ahbaplarına dertleşmeye; içini dökmeye gider. Olmadı kurtlarını dökmeye gider.

Aklı olmayan ise bu satırları yazar; yazılanları okur; evde pinekler; yan gelir, düz gider; vız gelir, tırıs gider.

Sevgilisi olup aklı olmayan yine aklı olmayanla ortak kaderi paylaşır.

***
Kimi de vardır; yok emperyalizmdi, yok kapitalizmdi, yok küresel dünya yöresel evrendi laf salatası eşliğinde vıdı-vıdı eder.

Kimisi içindeki sevgi pıtırcıklarını kaybettiğinden; merhamet terazilerini bozduğundan ne bugün ne de başka bir gün sevgiliyi umursar.

***
Tamam, o kadar yazdık, çizdik. Peki biz ne ettik. Azizim ben bir gün kutlayıp bir gün kutlamayanlardanım. Nadasa bırakıyorum yani. Yılda yaklaşık 180 gün ediyor. Bugün kutlamadığım gündü :)))

***
Zevce hazretlerine ev temizliğine yardım ve yataklık etmeyi görev addettim. Bu defa da böyle kutladık işte :)) Akşama da bi pasta keseriz artık.

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN :)))))))

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..