Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Kalbim Bulut

Kalbim Bulut
 

İçmişim,

Kafam duman

Cık,

Kalbim bulut

Ha yağdı yağacak.

 

3. Cadde

Bahçelievler

Yürüyorum,

Bir sola, bir sağa

Sığamaz oldum kaldırımlara.

 

Şairim ya

Yazacağım illa

Tutulmadan evvel

Dolu yahut kara.

 

 

Aklım n evakit gelir başıma?

Bikmem.

İstemiyorum belki

Dolaşmak, ayık kafayla.

 

Dolmalı gözlerim,

Ağlamalıyım, sırıl sıklam.

 

Mikail miydi ne?

Hani bir melek,

Ağlamaktı tüm yaptığı.

Galiba dost oldum,

Sevdim ben bu meleği.

 

İçmişim, yine sarhoş..

Sallanır bedenim

Sığamaz oldum kaldırıma,

Bir sola, bir sağa.

Lakin

Tercihim,

Yine de

Hep soldan yana...

Kemal ALKAN 23/12/2016-Bahçelievler-Ankara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..