Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Kalbimi Kalbinde Yedekledim

Kalbimi Kalbinde Yedekledim
 

Kumru ve Uçak


Bahçemde açan seçkin gülümsün
Rüzgârlar taşıyor nefesini
Sabah bülbülü dem tutuyor yine
Duyuyorum “Seni seviyorum!” deyişini
Masal kahramanlarımız yok şimdi
Birer ikişer çekip gittiler
Kucak kucak sevgilerle kapılardayız
Sırrımızı kalbimize şifrelediler

Dilde değil gönlümüzce sevgimizi yaşadık biz
İsyan alevlerine kapadık gözlerimizi
Geceden gündüze ılgıt ılgıt seher yelinde
Birbirine kenetledik ellerimizi

Anılar kalbimizin hem çekici, hem örsü
Zor yokuşları aştık birer birer
Sevda köprüsünü birlikte geçmek
Ömre değer

Kalbimi kalbinde yedekledim
Aklım aklınla olgunlaşıyor
Gözlerim doruktaki dolunayda
Sana doğru koşuyor

Hasretin ve gurbetin olmadığı yerde
Bülbüller ve güllerle birlikte
İnce ince yağan yağmur altında
Bir avuç sevgi ikimize de yeter
Efsanemiz okunur ayak izlerimizde
2 Temmuz 2007

Oyhan Hasan Bıldırki

 
Toplam blog
: 51
: 1343
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

1947 Haziranı'nda Bağarası'nda doğdu. İlkokulu doğduğu yerde, ortaokul ve liseyi Aydın'da okudu. ..