Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuzluk

Sonsuzluk
 

Bak yanaştı limana

Sonsuzluk gemisi

Büyük, şatafatlı beyaz bir gemi...

İçeriden biri çağırıyor beni,

Gitmek istemiyorum seni görmeden!


Saçlarım uçuşuyor hafif rüzgarda

Uzun bir yol var tam karşımda

Gözlerim arıyor seni buralarda

Gitmek istemiyorum seni görmeden!


Sonra uzaktan biri sesleniyor bana

Kulaklarım çınlıyor yağan yağmurda

"Dur" diyor "Geldim. Dayan biraz daha!"

(Çabuk ol!)Gitmek istemiyorum seni görmeden...


Artık geldin ya yeter bu bana

Giderken görüşürüz de olur mu bana?

Görüşeceğimizi bileyim, kısa sürsün bu yolculuk

Beni unutma!...

 
Toplam blog
: 12
: 1356
Kayıt tarihi
: 11.10.09
 
 

Öğrenciyim. Film izlemeyi severim. Canım birşeyler istedikçe yazarım. Ne olduğu farketmez. Bu blo..