Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Kalbine Saygısı Olmayan Aldatır

Kalbine Saygısı Olmayan Aldatır
 

  İnsanlık var olduğundan beri belki de bu duruma aşinadır. Bu tarz toplumların kanayan yarası olan konuların asıl kaynağı aile temelinde alamadıkları eğitim ile çevreyi yanlış etkileyerek bilinçsiz insanların sayısının artması ve birbirine kötü örnek olabilmesi gösterilebilir. Başka açıdan bakarsak kimisi macera peşinde, kimisi evinde mutsuz, kimisi de intikam yolunda aldatmaya başvurabiliyor. Sevgi emek ister ve saygı ile bütünleştiğinde layık olduğu gibi yaşanır. Aslında biriyle beraberken aldatarak onu küçük düşürmektense iletişim yolunu kullanarak sorunları çözmeli, gerekirse yolları ayırmalıdır. Gözü dışarıda olan insanın hiçbir zaman hayatı iflah olmaz diye düşünüyorum. Bir yola baş koyulduğunda ne kadın ne de erkek duruşunu bozmamalı ve gözünü yuvasına dikmelidir. Karakterli, vicdanlı ve sevgiye inanan her insan böyle bir duruma düştüğünde acı çeker. Bana göre aldatmanın tarifi buydu böyle dile getirmek istedim. Çağımızda küçülen dünyada neyin standartını yakalarız bilmiyorum ama bu konuda herkes sadece kendini aldatır.

"Aldatmak soğuktan çatlayan el kadar acı verici, arasına dolan kir kadar iticidir."

                                                                         Doğuş Hakan Yılmaz

 
Toplam blog
: 12
: 213
Kayıt tarihi
: 01.03.15
 
 

Merhaba, 10 yıldan fazla süredir blog yazarlığı yapıyorum. Tecrübelerimi ve ilgi alanlarımı yeni ..