Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Ankara
 

Kaldırımda yürüyebileceğim

Kaldırımda yürüyebileceğim
 

Fotoğraf: Aydın Tiryaki (28-1-2008, Ankara)


Önce Gazetem’de 2000 yılında yayımlamıştım (1). Aynı yazıyı 2006 yılında da Milliyet Blog’da kaldırımların işgal altında olduğunu anlattığım bir yazıda da kullanmıştım (2). Ankara Bahçelievler’de 15. Sokak’la 17. Sokak’ın kesiştiği yerde bir telefon kutusu öylesine kötü bir şekilde konulmuştu ki. Bu durumu anlatırken “Telekom’da mühendis çalışıyor mu?” diye sormuştum.

Geçen hafta gördüğüm görüntü “Artık Telekom’da mühendis çalışıyor olmalı” yorumunu yaptırdı bana. Kaldırımın üzerindeki telefon kutusu duvarın dibine kadar çekilmişti. Oraya gelince kaldırımdan yola inmeye gerek kalmayacak şekilde kaldırım düzeltilmişti. İsteyince oluyormuş.

Daha önceki yazımda 2001 yılından fotoğraflar kullanmıştım. Bu yazıma ise bu sabah kar henüz yağmışken çekilmiş bir fotoğrafı ekledim.

Alt tarafı bir telefon kutusu demeyin. Bu örneklerin sayısı arttıkça şehirler yaşanmaz hale geliyor.

(1) “Telekom’da mühendis çalışıyor mu?” Gazetem, 3 Mayıs 2000
(2) Kaldırımlar işgal altında (19-11-2006): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=14228

Ankara, 28 Ocak 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..