Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Kaleciler Serisi(8) : Artur Boruc

Kaleciler Serisi(8) : Artur Boruc
 

Yakışıklı kaleci Artur Boruc...


Serimin 8.blogunda özel istek üzerine Artur Boruc'u yazıyorum. Yakışıklı bir kalecidir kendisi öncelikle :) Ee ne yapalım karşı cinse bakmadan da olmuyor :)

Herneyse asıl konumuz Polonya Milli Takımı ve Celtic'in kalecisi Artur Boruc. Kaleciliğini konuşacağız. :)

Açıkcası, seyretmedim Polonya Milli Takımı'nın Euro 2008'deki performansını. Eskişehir'in de gündemindeydi bir aralar. Aslında Eskişehir alsaydı Boruc'u onlar için iyi olurdu ama kısmet işte...

Avusturya - Polonya maçında destan yazmış. Öyle duydum. Ee zaten yakışıklı kaleciler başarılı da oluyor ister istemez. (Yahu çok mu fiziksel görünümüyle ilgilendim?)

Aslında seviyorum Celtic'i. Denk geldikçe de izlerim maçlarını. Fena bir kaleci değildi. Ama gruptan çıkamadılar. Belki orda hata yapmıştır.

Biri beni aydınlatsın yahu!! :)
 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..