Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '16

 
Kategori
Eğitim
 

Kaliteyi düşüren sözler...

Kaliteyi düşüren sözler...
 

www.aliozdemir.net


 
- Beş dakika geç kalmakla ne olur ki?
- Evrakları yarın teslim etsem olur mu?
- Bugün hastayım. Rapor alacağım.
- Dilekçeyi nasıl yazacağım?
- Plan yapmaya gerek yok.
- Ben hariç herkes yetersiz.
- Ben her şeyi biliyorum.
- Bu maa?a bu kadar çalışılır.
- Kitap okumak faydasız.
- Sadece ben mi geç kaldım.
- Neden hep beni görüyorsunuz?
- Yine mi seminer var?
- Bankada işim var. İzin verir misiniz?
- Canım çalışmak istemiyor.
- Uyuyamadım.
- Kanunlar saçma.
- Çocuğum hasta. Gitmem lazım.
- Traş olmayı unuttum.
- İstediğim gibi giyinirim. Kime ne?
- Biraz erken çıkabilir miyim?
- İcat edecek bir şey kalmadı.
- Kitaplar yetersiz ben ne yapayım.
- Ben çöpçü müyüm?
- Bu benim işim değil ki...
- Bunlardan bir şey olmaz...
- Her gün banyo mu yapılır?
- Bir çay daha içeyim..
- Kar yağsa da tatil olsa...
- Benim arkam var...
- Kalemim yok.
- Toplantılar gereksizdir.
- Deney yapmaya gerek yok.
- Sadece anlatarak öğretim olur.
- Kitap, defter, kalem olmasa da olur.
- Telefonum nerede?
- Dizi başlasa da izlesem.
- Bitse de gitsek.
- Hangi günler tatil?
- Eski köye yeni adet getirmeyin.
- İcat çıkarmayın.
- Bugün eğlence yapalım mı?
- Biz hep böyle yapıyoruz.
- E-posta adresim yok.
- Kravat gereksizdir.
- Önlük gereksizdir.
- Ben nasıl makale yazabilirim ki?
- Ben böyle alıştım.
- Fazla üstüme geliyorsunuz.
 
Ali Özdemir
BOLU
www.aliozdemir.net
 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..