Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '09

 
Kategori
Siyaset
 

Kalleşlik

Kalleşlik
 

Terör ağalarının, kan emicilerin, bu gün karnı doymuştur. İnanıyorum, şu anda göbeklerini ovuşturup, gaz çıkarıyorlardır. On genç insanımızı katlettiler. Bu habere yorum yazan herkes, yeter diye, haykırıyorlar. Bizim yeter dememizle olmaz. Devlet yeter diyecek. Devlet boğazını sıkan, yabancı ve yalancı dostların elini kıracak, artık yeter diyecek. AB ye, NATO ya, ABD ye aldırmadan. Artık yeter dyecek. Ben top yekun bir savaş istyiyorum. Tüm Güneydoğu illerinde sıkıyönetim ilan edilsin istiyorum. Kuzey Irak a, savaş ilan edilsin istiyorum. Bunları herşeye rağmen istiyorum. 11 Eylülden sonra, onlara mübah olan herşeyin, bize de mübah olmasını istiyorum. Bu iş artık bitsin. Dostumuzu, düşmanımızı bilelim. Bu ülke bizim. Gözü olanın gözünü çıkaralım istiyorum. Öfkem, taşmadan bitsin istiyorum. Bunun adını artık koyalım diyorum. Savaşmı, terör mü. Adını koyalım. Harita çizenlerin önüne, biz de haritamızı koyalım. Toprak ağası iken, terör ağası oldunuz. Kendi halkınızı, donuna varıncaya kadar soydunuz. Şimdi dağlarda süründürüp, kalleşliğide öğretiyorsunuz. Bizde kalleşlik yok. Biiz Türküz. Biz hiç çorbacı olmadık.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..