Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalmışım Araf'ta...

Kalmışım Araf'ta...
 

İnanırmısın açmaz oldum artık
Solan tarafım senden armağan şimdi
Kalbin kırıklığı ise yine üzerinde
Sığındığım anılarım bile yetersiz gibi

Kışmı olmak lazımdır şimdi, yazmı bilemedim
Sözmü olmak lazımdır şimdi, şiirmi diyemedim
Oysaki ömrümü ömrüne adadığım günler vardı
Böyle bir yokluklada sınadın ya beni sevgili

Buhar olup göğe karıştım çoğu zaman
El olup hiçliğe de alıştım
Onca hain dilin sözünede karıştım
Nasıl onarılır şimdi!  gelde onar bu kalbi

Tasımı tarağımı bile topladım çoktan
Tek bir ziyaretcim kaldı adı azrail olan
Barınmaktan usandım kalmışım araf'ta
Sensiz sürecekse hayat bitmeli, durmalı şuan

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..