Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan sen olmalısın keder.

Kalpazan sen olmalısın keder.
 

* Kafam karıştı çokta yakışmıştı niye karar değiştirdin.

- Bu değil. Birde şuna bakalım.

*Artık yoruldum. 

-Pes etmek yok, bu sefer son göreceksin.

*İnşallah.

Dilimdeki şarkıların tükeneceğini sanan sen, hep mi yanılacaksın. Arzularına gem vurmasını bilen sen, hep mi çekineceksin.

Sarp uçurumlardan engin denizlere hiç düşünmeden atlamasını rüyalarından çıkaramayan ben, hep mi uçarı kaçarı ruhumla kaçacağım. Hep.

Hangi ruha, hangi bedene koşarsam koşayım biliyorum ki içimdeki senden başka istediğim, aradığım bir başkası yok. O olmadı ama bu olacak dediğim yürek yok. Onun için; hiç eninde sonunda bulacak bende dinlemekten bıkacağım deme yürek, sana her ne kadar çağlayamasamda hatta fısıldayamasamda elimdeki-gözümdeki-yüreğimdeki tek ad sen.

İşte yine yükseldi içimden koca bir sen. Vazgeçemediğim sen. Bugün bilmem kaçıncı baskı yine sen..

 

 

 

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..