Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan sen olmalısın keder

Kalpazan sen olmalısın keder
 

Anlatacağım ama dinleyecek misin asıl önemli olan o!


-Son 4 yazı hep aynı isimle, aynı serzenişle çıkıyor. Nedir bu kederle alıp veremediğiniz gülüm?

* Afitap sabit dursa ona buna bakmayıp bana gelse diyorum.

-Hayır Afitap kim ki? Yani siz sadece birisi sizi, sizin istediğiniz gibi sevsin diyemi kederleniyorsunuz?

*Afitap'la gezmelere çıkmışlığımızda oldu. Ama o hep kuşlara baktı. Martı mı olsam?

-Nasıl yani. Boğaza mı gittiniz? Kuş olsam derken! Bu kederlenmeniz aşkınızdan mı ileri geliyor yoksa Afitap ın sizi istemeyişinden mi? Sizi istemeyen biri ile beraber olmak istemeniz neden? 

*Bazen dış seslere kapatıyorum kendimi.Duymak istiyorum evet, ama DU-YA-MI-YO-RUM.

-Söyleşi hoşunuza gitmedi galiba. İsterseniz yazılarınızdan başka bişey de sorabilirim? Mesela kaç yaşındasınız, nerede okudunuz, ne iş yaparsınız?

*Olumsuz düşünmek Afitap'ın doğasında var. Mutlu olamıyor. Sence mutlu olmak mı önemli yoksa olmayı düşünmek mi?

-Yani ben...

*Sanmıyorum ki, insan rüzgardan başka birşey düşünebilsin. Aklım almıyor yani;sen kafandaki düşünceler sabit durur sanacaksın iyi ya da kötüye yelken açmayacak.

-Rüzgar nasıl bişey ki? Afitap yazılarınızdaki kadın mı? Ben erkek sanıyordum oysa!

*Hiç düşünmek istediniz mi yoksa istemeden mi düşündünüz? Var olmak ne demek, nasıl demek, niçin demek.. Anlamsız sen yokken seni sevmek. Oysa insan asıl yokken sever sevdiğini.

-Sanırım gününüzde değilsiniz.

İçerden bir kedi sesi duyulur. Kısa bir sessizlik..

*Afitap geldi. Tanıştırayım mı sizi kederimle, uzun bir yoldu yorulmuşsunuzdur bi kahve!

-!!!!!!

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..