Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan sen olmalısın keder..

İstediğim ama istemediğim bir satırdım..

Okumaktan hiçte haz almadığım, onun için de hiç bitremediğim bir kitabın orta sayfasındaydım.

Yaşamak hiç bu kadar zor olmamıştı. Bakmak istediğim yer ile görmek istediğim zamanda değildim, sadece olağanüstü bir durum değil aynı zamanda da olmayan bir çağ idim.

Göz değil de nizamdan kaçan, söz değil de özde kalan bir hayat değildi bu. Fazladan bir satır vardı aramızda ve ben bunu keşfedemeyecek kadar meşguldüm. 

Bir masaldı yaşadığın, bir varmış bir yokmuş ile başlayan. Ve hayat bu ya varlık ile yokluk arasında dört dönen.

 

 

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..