Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '16

 
Kategori
Öykü
 

Kan davası....

Kan davası....
 

“Ana 3 yıl oldu, babamızı öldüren ceza evine girdi ama, bizim kanımız yerde kaldı.”

“Ne bileyim oğul, birden ortadan kayboldu kahrolasıca anası ve oğlu.”

“Ah bir bulsam onları.  Oğlunu sokak ortasında alnından vuracağım.”

“Başka bir kente taşındı diyorlar.”

“Cezaevine babalarını ziyarete de gelmiyorlarmış. Adamlarım her ziyaret gününde kontrol ediyorlar ama ne gelen varmış ne de giden.”

“Birkaç kere nüfus müdürlüğüne sordum ama bilgi de vermiyorlar. Akrabam diyorum, güç durumda olabilirler diyorum ama, yasak hemşehrim yasak diyorlar.”

“Dur bakalım ana, sabredelim. Elbet bir gün bulup,  babamızın intikamını alacağız.”

&&&&&&

“Bugün ziyaret günü, babamıza gidemiyoruz ana.”

“Aman evladım, nasıl gidelim? Kanlılarımız bizi orada görürlerse, hiç gözümüzün yaşına bakmazlar. Sen benim bir tanecik oğlumsun. Seni de kaybetmek istemem. Bak bu kan davası yıllardır devam ediyor. Bir onlardan bir bizden, bu nereye kadar gidecek böyle?”

“Ama onlar başlatmış diyordu dedem.”

“Bir arazi anlaşmazlığı yüzünden, amcanı yaralamışlardı. Amcan da, kendisini yaralayanı öldürdü. O cezaevine girince, onlar küçük amcanı öldürdüler. “

“Babam da haklı olarak onun emmisin öldürdü.”

“Sıranın sana gelmesinden korkuyorum oğul.”

“Peki biz daha ne kadar saklanacağız.”

“Oğlum onlar Şanlıurfa’da, biz Manisa’dayız. Onlar bulsalardı 3 yılda bulurlardı bizi.”

“Haklısın ana.”

&&&&&&

“Ana, müjde…Kanlılarımızın adreslerini buldum.”

“Nasıl buldun oğul?”

“Ülkedeki herkesin kimlik bilgileri ve adresleri çalınmış ve internete düşmüş.”

“Ben de bizim Hasso ile birilkte onun bilgisayarından bütün adresleri indirdik.”

“Kanlılarımız Manisa’daymışlar. Adresleri de burada. Bak işte.”

“Oğul, isim benzerliği olmasın. Günahsız kimseleri öldürmeyelim sonra”

“Yok ana. Bak Müzeyyen Çınar, Ahmet Çınar, bir de kız kardeşleri var. Gülsüm Çınar. Baba adları da aynı. Adresleri de aynı.” Bu kadar tesadüf olamaz. Ben zaten onları gördüğümde tanırım.”

“Tamam oğul, Hemen git. O Ahmet’in canını al da kanımız yerde kalmasın.”

“Hemen gidiyorum ana.”

&&&&&&

Birkaç gün sonra gazetelerin üçüncü sayfalarında  şöyle bir haber çıkar.

Manisa’da yaşayan Ahmet Çınar kanlısı tarafından sokak ortasında öldürüldü. Bundan üç yıl önce de Ahmet Çınar’ın babası, Hüseyin Çavlı’nın babasını öldürmüştü.  Olaydan sonra yakalanan Hüseyin Çavlı “Kanımız yerde kalmadı” dedi.

 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..