Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Kan tahlili

Kan tahlili
 

GEL KEYFİM GEL


Temel tahlil yaptırmak için hastaheneye gelir, girişte birinin ağladığını görür. Yaklaşır ve sorar; - " Hayrola hemşerim, neden ağlıyorsun ? " der. Adam; - " Kan tahlili yaptırmaya geldim, parmağımı kestiler ! " der. Bunun üzerine Temel dahada şiddetli ağlamaya başlar. Bu sefer susan adam, Temele sorar; " Hemşerim sen niye ağlamaya başladın ki şimdi ? " der. Temel; - " Ben. " der. - " İdrar tahlili yaptırmaya gelmiştim."

Arkadaşlar maillerime bakarken bir arkaşımın yolladığı bu fıkra hoşuma gitmişti. Sizlerle paylaşmak istedim. Beğeninize sunuyorum. Umarım birazcık ta olsa tebessüm ettirebilirim sizi.

Yüzünüzden neşe ve mutluluk hiç eksik olmasın. !!!

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..