Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '11

 
Kategori
Anılar
 

Kan verdim

Hayatımda ilk defa kan verdim. İç huzuruma yeniden kavuştum. İçimiziden biri kan vermeye dayanamayarak bayıldı. Bu arada tansiyonum büyük 11, küçük 9 çıktı oysa onun küçüğü 7 çıkmıştı. Bu arada MSB yurdu öğrencileri olarak yurtça “The days of blood”, kan verme günleri düzenlemeye karar verdik. Yalnız bir daha kan verebilmemiz için 3 ayın geçmesi gerekiyormuş. Tamı azına karşı 350 mlt kanımız vücudumuzdan çekildi. Bundan sonra da herşey iyi gitti ve İşletme Mühendisleri Kulübünün yemeğine gittim; hernekadar 1 km.yi 3 dk.da ıslanarak almak kolay olmasa da! B..... ile herşeyi konuştum: Bundan sonra herhangi bir işe başlamak benim kararıma kalmış... 

 

Nihayet Richard Bach’ ın Martı kitabını bitirebildim. Birkaç anabaşlığı hayatımda uygulama kararı verdim; 

 

- En yüksekten uçan martı, en ötesini görendir 

- Bilmediğini öğren, bildiklerini paylaşmasını bil 

- Uzaklığı yenince aynı yer, zamanı yenince aynı an içindeyiz 

- (Kendine yalan söylemeden) Uçmak istiyorum... 

- Bir işi gerçekleştirirken kararlı ve esnek (dinamik) olmalısın 

- Özelliğini göstermediğin sürece özel değilsin 

- Sen herzaman sen olma özgürlüğüne sahipsin 

- Özgürlük varoluşunun bir parçasıdır 

- Bedenimiz düşünebildiğimizden aşkın değildir 

- Gözlerinle gördüğüne inanma, gördüklerin sadece sınırlı olandır. Sezginle bak, öğrendiklerini bilinçlendir. Ancak bu şekilde gerçeğe ulaşırsın... 

- Öğret ki öğrendiklerinin değerini bilesin 

20/11/1992 

BEYAZIT / İSTANBUL 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..