Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

Kandiliniz mübarek olsun

Kandiliniz mübarek olsun
 

ATATÜRK


Tüm islam aleminin berat kandili mübarek olsun. Ülkemize ve dünyaya hayırlara vesile olsun. Dünyanın içinde bulunduğu bu kötü durum artık son bulsun. Allah'tan dilerim ki zulüm altında olanlar, savaş, afet mağduru olanlar, fakirler, hastalar ve bu durumlarda olanlar bir günlük bile olsa bu günün tadına varsınlar ve rahat bir gün geçirsinler.

Kötü yolda olanlar, hainler, düşünemeyip emredileni yapanlar, devletin başında olupta devletinin sömürülmesine izin verenler bir günlük bile olsun oturup düşünsünler, hatalarını daha da telafi edilmez hale getirmeden bıraksınlar ve bugünün hürmetine yaptıklarından utansınlar önce Allah'tan sonra da halkından özür dilesinler. İslamı çıkar sağlamak için kullananlar yaptıkları bu büyük hatayı anlasın ve dünyaya okullarıyla hakim olarak fakirlere yardımcı olarak günahlarını unutmaya çalışmasınlar.

Ben aslında size bu dini çıkarları için kullananların durumunu anlatmak için bir yazı yollamıştım ama kurumları açık şekilde söylemem ve bir devlet okulunda olanları tüm çıplaklığıyla ortaya koymama rağmen delil göstermememden dolayı sayın editörler yazımı yayınlamadılar. Ben de sonradan düşündüm ve onların haklı olduğunu anladım. Çünkü anlattığım olay çok önemliydi ve ortalığı karıştırcak türdendi. Ayrıca o kurumlardaki üstümde emeği geçenleri ve arkadaşlarımıda ele vermek sonradan çok ters geldi bana ama o kişilerin devletin önemli kademelerine gelecek olması beni korkutmuştu ve o yüzden yazmıştım. Sayın editörler uyardı ve benim hatamı engellediler. Tekrardan onlara teşekkür ediyorum ve tüm İslam aleminin berat kandilini kutluyorum.


Saygılarımla,
Subay sego

 
Toplam blog
: 8
: 734
Kayıt tarihi
: 01.07.08
 
 

Afyon kacatepe üniversitesi öğrencisi. ..