Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

Kandırıldık

Kandırıldık
 

Hayatım boyunca siyasete kafam takılmıştır. Birincisi iktidar parti ikincisi muhalefet parti amaçlarının "ülkemiz için yararlı icraatlar yapmak" olduğunu düşünüyordum. İktidar icraatini sunar muhalefet yalnış veya çıkara dayalıysa bunu somut önerilerle çürütüp ve yine ortak noktada buluşup adilce ülkemiz için en doğrusunu bulmak için çaba sarfedeceklerini umuyordum,

Ama koca bir "AMA" iki tarafta kendi çıkarlarını düşünüp bizi can evimiz olan maneviyatlarımızla vurmaktalar. Bir yanda İNANCIMIZ diğer yanda ATATÜRK sevgimiz iki tane silah edinmişler kendilerine mermi ise istemediğin kadar. Bir rant kavgası içinde aynı yerde dönüp duruyoruz. Hiç mi değişmez bu senaryo, çocukluğumda hafızama kazınanlarla şu ankiler hep aynı. Hiç hatırlamıyorum ki ülke yararına birlik beraberlik içinde birşey yapıp bu uğurda yol katettiklerini, kime düşmanlığınız? Bu mudur siyaset, bu mudur politika? Hangisine inanacam, size ne benim inancımdan size ne ATATÜRK sevgimden? Bunlar benim, bunlarla vurmayın bizi, proveke etmeyin, ülkeyi germeyin, birbirimizi yerken korkarım ki ülkemden olacağım.

Küçükken büyüklerimizi hep seyrederdim tv de ve derlerdiki "çocuklarımıza miras bırakalım, güzel bir gelecek sunalım onun için bunca çabamız" Bende derdim ki bayrağı teslim aldığımızda onlar büyük bir yol katetmiş olacak bizde çalışacağız ülkemiz için. Bizde çocuklarımıza daha da iyi bir miras bırakacağız. Ama halen onların çırpındığı okyanus zanettikleri o ufak göletteyim ve bende aynı yerde aynı şeylerle çırpınıyorum. Bu muydu miras? Kimi kandırıyorsunuz, sahne aynı roller aynı...

Ve şu an çocuğuma bakıyorum ve ona acıyorum....

 
Toplam blog
: 6
: 297
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1979 Mardin doğumluyum. Mersin üniv. kont. sistemleri tekn. mezunuyum. Şuan özel bir şirketin muhase..