Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Kansere evet, onursuzluğa hayır...

Kansere evet, onursuzluğa hayır...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Kanser tedavisi gören bir genç kızın psikolojisi nasıl olur acaba?

Eminim ilk anda hastalığını kabul edememe durumu yaşamıştır. Hayatını sorgulamıştır sonra. Tüm gelecekle ilgili planlarını bir bir gözden geçirmiş ve kendisini o beklentilerin çok uzağında bulmuştur.

Ne yapacağını bilemez haldeyken başlamıştır tedaviye. Tedaviyle birlikte fiziksel sorunlar da ortaya çıkmıştır. Bir genç kız için çok önemli bir görsellik sağlayan o güzelim saçlarına veda etmiştir. Bu da hayatını daha da çekilmez hale getirmiş ve içinde bulunduğu depresyon halinin tavan yapmasına neden olmuştur..

Tüm bunlara ek olarak bir de ilaçlarını teminde güçlük çıkmışsa karşısına,  bu da tuzu biberi olmuştur hastalığının.

İşte böyle kanser hastası olan üniversiteli bir genç kızın son bir umut olarak yaşama şansını artıracak bir fırsat çıkmıştır karşısına.

Edirne’de Devletin çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar ile yüz yüze gelmiştir. Devlet baba ya…O da babasına sığınmış ve bakanın elini tutarak, kanser hastası olduğunu, yurt dışından ilaçlarını getirtemediğini belirterek yardımını istemiş. Bunun üzerine Bakan Bayraktar cebinden çıkardığı parayı yardım isteyen genç kızın hırkasının cebine koyarak, "Al işte bu parayı. Başka ne yapacağım? Onları sen kendin al. Parayı al, cebinden düşürme" diye tembihatta bulunarak yoluna devam etmiş. Bir nevi başından atmış.

Genç kız da Bakan’ın cami çıkışında tekrar yoluna çıkarak "Ben dilenci değilim, tedavim için yardım istedim" diyerek ve cebine konulan parayı Bayraktar'ın eline tutuşturup ağlayarak uzaklaşmış…(Milliyet.com.tr)

Onurlu bir genç kızmış. Helal olsun. Günümüzde en basit çıkarları uğruna takla üstüne takla atan onursuz nicelerini gördükçe, kanser hastası olan bu genç kızın davranışı örnek nitelikte.

Bakan açısından da çok şaşırtıcı bir durum. Bu nasıl bir yardım anlayışıdır bilen varsa bana da anlatsın.

Bu haberde dile getirilenler elbette iddia. Sayın Bakan’ın bu kadar duyarsız olabileceğini düşünemiyorum. Bir yanlış anlama ihtimali olduğunu düşünmek istiyorum. Aksi takdirde kanser hastası bir genç kızın ömründen geri kalanını da Sayın Bakan çalmış olacaktır. 14 Nisan 2013

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..