Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Kapı

Kapı
 

Hani bir kapı vardı,
Kapalıydı, büyüktü.. Aşılmazdı..
Ya bekle o kapının önünde
belki de yıllarca
Ya da git diğer yoldan demiştin...
Ve ben,
gitmiştim hani...

Şimdi bir avuç pişmanlıkla
yine o kapının önündeyim
Eskisi kadar büyük değil sanki..
Ben mi büyüdüm, o mu küçüldü?
Vurduğumda ses çıkmazdı eskiden
İnceldi mi, ben mi yanlış duydum?
İçeriden sesler geliyor sanki
Tanıdık sesler..
Dayıyorum kulağımı kapıya,
ben miyim o sesin sahibi?

Kapatıyorum gözlerimi..
Evet, evet benim ...
Yalnız değilim ama
Bak dinle, evet o ... Sesini özlediğim..

Bütün bir yolu döndüğüm uğruna..
ama ben orada olamam, değil mi?

Açıyorum gözlerimi,
bir el hissediyorum omzumda,
sıcak bir el...
Tebessümüm yerlerşirken yüzüme
dönüyorum yüzümü güneşe..

Kapıyı kapatıyor arkamdan,
Bir daha hiç çıkma dermişçesine..

Meğer o kapı, ne kadar küçükmüş?
 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..