Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ört üzerimi

Ört üzerimi
 

Bu gece yağmur hiç dinmedi.
Üşüyorum ört üzerimi.
Gök gürlüyor ve ben
çok korkuyorum.
Sarıl bana.
Canımı acıtıyor güllerin dikenleri.
Bu baharda da gelmedin.
Budanmadı dalları.
Çevrede ki dostlar derin uykuda.
Duymuyorlar her gece inlemelerimi.
Gözlerim kapalı olsa da yüreğimle görüyorum.
Sen beni unutmuşsun başka kollarda.
Hep korkardım karanlıktan,
Gözlerinle aydınlatırdın beni.
Soğuk akşamlarda ellerimi tutar,
ayaklarımı ısıtırdın.
Bu gece yağmur yine hiç dinmedi.
Çok ıslandım üşüyorum.
Ört üzerimi.
Uğurlamaya gelmedin,
Kıskandığın başka erkeklerin omuzlarında,
O erkeklerin kucağında uzandım yatağıma.
Resmim hepsinin yakasında gülümsüyordu.
Bir ara ağladım , dönüp arkama baktım.
Seni göremedim , yapayalnız kaldım.
Meleklerle söyleştim, acım dinmedi diye.
O yok artık dediler inanamadım.
Yüreğim çürüyecek bedenim gibi.
Yaşanmışlıklarda toprak olacak biliyorum.
Ya sen de kalan ruhum ?
Bu gece yağmur hiç dinmedi
Çok ıslandım üşüyorum
Ört üzerimi..

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..