Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Karaca kıza türkü


KARACA KIZA TÜRKÜ

Sevgili eşime armağanımdır.

Aşkın beni del ediyor

Savrulupta yel ediyor

Taşkın taşkın sel ediyor

Selâm sana Karaca kız

Yiğitleme, koçaklama

Bir düşte geldin aklıma

Hece, vezin, duraklama

Kelâm sana Karaca kız

Sazın, sözün bağ gibidir

Aşımızda yağ gibidir

Yücelerde dağ gibidir

Sevgi sana Karaca kız

Bilmem beni tanıdın mı?

Sonra söylerim adımı

Belki duymuşsun yadımı

Hürmet sana Karaca kız

Ben kendimi tanıtayım

Küheylandan doğma tayım

Bu vatana can fedâyım

Bir gül bana Karaca Kız

Ülkü eri öğretmenim

Edirne ‘den Van’a benim

Fedâ olsun canım, tenim

Merhaba ey Karaca kız

Karaca kız Karaca kız

Gökte Aysın yerde yıldız

Dalda yaprak, çamda sakız

Sevdim seni Karaca kız..

Abdülkadir GÜLER

15 Nisan 1965 -Demirli Köyü
Çiçekdağı / KIRŞEHİR

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..