Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
TV Programları
 

Karadayı bitecek mi?

Karadayı bitecek mi?
 

Mayıs ayını yarıladık. Her ne kadar havalar yağışlı ve ısı mevsim normallerinin altında da olsa yaz geliyor. Bu demektir ki en fazla 2,3 hafta sonra diziler ya bitecek veya yeni sezona kadar tatile girecek.

Bu sezon hangi diziler bitecek, hangileri bir sonraki sezona kalacak bilemiyorum. Gerçi bazı diziler gidişatından biteceğe benziyor. Bu arada Umutsuz Ev Kadınları adlı dizinin biteceğini basında okuduk.

Dün gece şöyle bir düşündüm. Bu sezon hangi dizileri seyrettim, ne kadar keyif aldım diye. Ben diziden keyif alma ölçüsü olarak şunu baz alıyorum. Bir sabah kalktığımda, o geceyi düşündüğümde içim merak ve mutlulukla doluyorsa o dizi benim favorilerim arasında demektir.

Bu yıl da Pazartesi günlerinin favorisi Karadayı idi. Başka hiç bir programı düşünmeden, saati geldiğinde televizyon karşısında yerimi aldığım ve merakla seyrettiğim dizi. Gerçi biraz uzadı gibi geldi bana. Hep Mahir'in ve ailesinin başına kötü olaylar geldi ve gelmeye devam ediyor. Şimdi merakla bekliyorum, acaba dizi Mayıs sonunda final yapacak mı, yoksa yeni sezona sarkacak mı? Gerçi konunun seyrinden dizinin bu sezon sonlanmayacağını ve daha uzayacağını tahmin ediyorum. Ama gönlüm Mahir'in hukuk yolundan ayrılmaması ve Feride ile olan güzel beraberliğinin bozulmamasını istiyor.

Gelelim Salı günlerine. Salı günleri son anda Kurt Seyit ve Şura gecelerimizi doldurmaya başladı. Bazı kişiler bu diziyi pek tutmadılar ve reytingi az diyorlar ama ben zevkle seyrediyorum.

Çarşamba günleri Muhteşem Yüzyıl gecesi diyeceğim ama. Sanırım son zamanlarda o da bizi sıkmaya başladı ve Kara Para Aşk adlı dizi yerini almaya başladı. Farkında iseniz dizilerimizin ismi bile hep Kara. Hayatımız gibi dizilerimiz de daha isimden başlıyor kararmaya.

Gelelim Perşembe gecesine. O gece de hasretle beklediğim ve keyifle seyrettiğim dizi  Aramızda Kalsın. Her birinin ailemizden bir birey haline geldiği oyuncuları ile, tatlı neşeli konusu ile sevdiğimiz bir dizi.

Cuma geceleri gene ismi Kara fakat konusu çok derin, oyuncuları çok güçlü bir dizi Kara Gül. Bu diziyi de keyifle bekliyorum Cuma geceleri. Cumartesileri Fatih Harbiye ile Bugünün Saraylısı arasında giden kumandam sonunda Bugünün Saraylısında karar kıldı. Gerek mekanların zarifliği, gerek Ayşen rolündaki oyuncunun tatlı oyunu beni bu diziye bağladı. Pazar gecelerim ise O hayat Benim adlı dizi tarafından rezerve edilmiş durumda.

Bütün bu diziler ve televizyon havalar açıp, bahçe mevsimi başlayınca ikinci plana itilecek. Zira ılık bir yaz gecesi, bahçede salıncakta yıldızları seyretmek en meraklı diziden daha cazip geliyor bana.

Şimdi yağmurlar yağarken, havalar daha ısınmamışken dizilerin keyfini çıkartalım bence.

 

  

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..