Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Karadeniz TV Çiğdem Zamanları’nın konuğuydum…

Karadeniz TV  Çiğdem Zamanları’nın konuğuydum…
 

Yapım koordinatörlüğünü, Songül Sesli’nin yaptığı, yapımcıları; Semih Erdal ve Mehmet Ali Aslan olan ve sunuculuğunu da Çiğdem Gugu’nun yaptığı:

Çiğdem Zamanları’nın konuğuydum…

 

Bazı katıldığım programlarda, bir televizyon stüdyosunda olduğumu hep hissederim. Bu da çok keyifli olmaz. Çiğdem zamanları - Karadeniz TV’nin programı çok eğlenceli, misafirliğe gitmişiz gibi, neşeli, güzel programdı.

 

Usta yapım Koordinatörü, Songül Sesli ve başarılı yapımcı Semih Erdal Beyin, yakın dostluk ilişkileri içindeki davranışları, tabiki bir hayli profosyonel olmalarının getirileri olan samimiyetleri sizi ilk başta ciddi olarak rahatlatıyor.

 

Neşeli, esprili güzel sunucu Çiğdem Gugu sizi evinde ağırlar gibi, oldukça samimi ve güleryüzlede ağırlıyor.

 

Karadeniz Türküleri söyleyen, yeni albümünden; ‘Bilseydim Evlenmezdim’ ve ‘Gül Olurmu Dikensiz’ türküleri ile programa çok güzel renk katan Yılmaz Kasapoğlu, güzel sesinin dinletisinin haricinde, güzel fıkraları ile de programı iyice renklendirdi…

 

Ardından; neler yapmamız ya da yapmamamız için veya daha iyisini nasıl yapabilirizi oldukça yerinde ve geçerli anlatımları ile sunan Yaşam Koçu Pelin İpek Tekinsoy’la çok değerli sohbetler ettim.

 

Eylül ayında yayınlanacak olan üç kitabım:

 

·         Topkapı Şifresi,

·         Taşlar – 2012 – Kıyamet,

·         Can Parçaları

 

Kitaplarımdan ve yeni dizi ve sinema filmi olacak senaryolarımdan söz ettik…

Daha ne olsun!

 

Güzel bir programda, güzel dostlar edindim…

 

Nazan Şara Şatana

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

http:// https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....