Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Karadenizli bir babanın, oğluna yazdığı mektup:)

Karadenizli bir babanın, oğluna yazdığı mektup:)
 

Uy sevgili uşağım, Allah’ ın selamı tabiidir. Mektubumu çok yavaş yazıyorum. Çünkü bilirim, okuman zayıftır, çabuk okuyamazsın.

Benden sana sual edersen, Allah’ıma bin şükür iyiyim, yeni bir iş buldum. Emrimde 1500'e yakin adam var, hepsi de sessiz sedasız, kendi hallerinde. Ne iş bulduğumu sorarsan söyleyeceğim patlama, mezarlık bekçisi oldum.

Geçtiğimiz hafta buraya iki defa yağmur yağdı. Biri pazartesinden perşembeye öbürü de perşembeden pazara.

Bacın Emine bir uşak doğuracak, daha erkek midir kız mıdır belli değil, haçan o yüzden sana dayı mı oldun, teyze mi oldun söyleyemiyorum.

Sana kotu bir havadisim var. Amcan İdris havasızlıktan boğuldu, oldu. Bilirsin rahmetlinin 9 tane uşağı vardı, daha fazla uşak olmasın diye bir ilaç bulmuş, prezervatif midir, nedir, bakmış ki üstünde, sıkıca kafana geçir diye yazılı, öyle yapmış, havasızlıktan gitmiş.

Kotu havadisler biter mi? Bahriyede askerlik yapan 10 uşağı da kaybettik. Bindikleri denizaltı bozulmuş, motoru durmuş, inmiş aşağı, denizaltıyı itekleyip, motorunu çalıştırmak istemişler.

Temel amcan da dükkân açtı, o da 30'a aldığını 25'e verir, sürümden kazanıyormuş öyle dedi.

Bizim köye fındıkçıların Temel'i muhtar seçtik, akilli uşakta. Gecen gün hepimizi zelzeleye karsı asi yaptırdı.

Temel hem akillidir, hem de dürüsttür. Geçenlerde bir taksinin şoförü köye varmış, muhtarı arıyor, meğer yolda bir tavuk ezmiş sahibini sorarmış. Muhtar Temel, tavuğa bakmış, ha bu bizden değildir bizim köyde yassı tavuk yoktur demiş.

Senin küçüğün Ergin çok akilli uşak çıktı. Gecen gün tepeye varmış, elinde bir ip sallayıp duruyor. Anan uy uşağım ne edersin orada demiş. O da hava durumuna bakıyorum demiş.

Çektim onu aksam karsıma, anlat bakayım su hava durumu isini dedim. Anlattı, meğer ip sallanınca havanın rüzgârlı olduğunu; ip ıslanınca da yağmur yağdığını anlarmış. Çok akıllı uşak vesselam.

Sen o yasta böyle akilli değildin. Senin gönderdiğin resmi aldık, bir yanında bir Alman herif bir yanında bir Alman karisi var, ortada da sen. İyi ki resmin arkasına ortadaki benim diye yazmışsın yoksa tanımayacaktık.

Ya iste böyle uşağım. Memleketten sana bol, bol havadis. Yeni havadis olursa yine yazarım. Baki hudaya emanet ol.

Baban

NOT: Mektuba para koyacaktım, ama geç aklıma geldi, zarfı kapatmışım

Bir not daha :) bir karadenizli olmaktan gurur duyuyorum!

RESİM : www.sosis.net

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..