Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Karanlık bir oda

Karanlık bir oda
 

Alıntı


Karanlık bir odadayım.
Yüreğime senin nefesini çekiyorum.
Aynalar yüzüme gülüyor alaylı alaylı.
Aynalarda sensizliğimi ve bakamadığım yüzünü görüyorum. Ne kadar uzaksın bana?
Başımı çevirdiğimde göremiyorum gözlerini,
oysa kalbimde hissediyorum, kalbinin kıpırtılarını.
Bir yaz yağmuruydu seni alıp götüren.
Söz vermiştin oysa bir sonbahar akşamı döneceğim diye… Kalbime sonbahar geldi… Sen yine gelmedin.
Sığındım; biçare sensizliğime, senin yerini tutmasa bile… Yine de bir umut besliyorum ölümle yoğrulmuş ve sen gittin gideli dallarını köküne salmış ay ışığı ile beslenen yüreğimde.
Artık ne güneşin doğmasına izin veriyor nede yağmurun yağmasına yüreğim.
Sen gittin diye…
Çocuksu duygularımla besliyorum gitmesin, terk etmesin diye beni yüreğim.
Sen gittin gideli yıldızlara takılır gönlüm,
Çok uzakta bir sen görürüm hayalimde, koşarım kavuşmak, koklamak, sarılmak için sana;
her adım uçurum olur… Ölürüm. Her adım sen olur. Uyanırım; gözlerimden bir damla sen düşer, ağlamaklı olurum.
Gecenin karanlığı korkutur, göz yaşlarım boğar beni.
Sana dokunmak istediğimde uzaktaydın, uyuduğumda gecede, beklerken kayıptın..
Yalan kadar doğru, gerçek kadar acı, dokunacak kadar yakın, göremediğim kadar uzaktın.
Sen uzaktın…
Sen uzaklardayken ben yıldızları seyrettim.
Ben senli hayaller kurdum göz yaşlarıma sevgimi gömdüm.
Sen uzaklardayken...

 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..