Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kardeş demek..

Kardeş demek..
 

Kahvaltı yapması için uyandırmak istedim, kıyamadım.

Uyusun biraz daha, kendi uyansın dedim kendi kendime ve usulca uzaklaştım uyuduğu odasından.

Kıyamazsınız!

Bir şeyine zarar gelsin istemezsiniz, isteyemezsiniz..

Üşümesin, hasta olmasın istersiniz..

Her gün her saat yenilensin geliştirsin büyüsün istersin hayata dair her konuda. Asla ulaştığı seviyeden bir santim geriye gitsin istemezsiniz. Olduğu yerde saymasını da.

Hep atlasın istersiniz engellerini tek tek..

Anne-babadan sonra güveneceğiniz tek limandır kardeş..

Aynı annenin karnında büyümek, tarifi mümkün olmayan bir duygudur.

Yerini asla dolduramayacağınız kişidir o.

Özeldir, önemlidir.

Kardeş demek; düşerken tutan, düşmesin diye destek olan demektir.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..