Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '14

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Kardeşini yalnız bırakmak istemedi

Kardeşini yalnız bırakmak istemedi
 

Çin’in Sichuan eyaleti'ndeki Pixian eyaletinde 3 aylık bir yavru köpek, 2 gün boyunca ölen kız kardeşinin yanından ayrılmadı.

Birilerine kızınca "Köpek, İtoğlu it, Öküz, Hayvan..." diyorlar ya. İnsanlar da keşke hayvanlar kadar olabilse...!

Bir tek Köpekler mi? Bütün hayvanlar... Siz hiç kendi cinsine öyle durduk yerde saldıran bir hayvan gördünüz mü? Ki doğanın kanununu belli hayvanlar için.

Küçüktüm, annemle ot biçmeye dağa gittiğimizde ilerden ayı homurtuları duymuştuk. Ben korkudan ölecekken annem çok sakindi. Biraz nara attı, gürültü yaptı, Ayı'da ormanda kayboldu gitti. "Sen o'na birşey yapmazsan, yavrusu da yoksa o'da sana birşey yapmaz" demişti.
 Yıllar sonra ormanda gezerken yılan (ben donup kalmışken) önümden süzüle süzüle geçip gittiğinde daha iyi anladım annemin ne demek istediğini.

Ancak biz insanlar nasıl bir içgüdüye sahipsek her an saldırmaya hazırız! Sadece hayvanlara mı? İnsanın insana ettiği zulüm dünyanın her yerinde...

Goethe'nin dediği gibi "İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum."

Sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 4
: 198
Kayıt tarihi
: 22.01.13
 
 

Kendimi anlatmayı hiç beceremedim bugüne kadar. Ama kalemim dilimden daha iyi diye düşünüyorum.  ..