Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '13

 
Kategori
Futbol
 

Karla gelen mucize...

Karla gelen mucize...
 

Kar yağışı nedeniyle dün geceden bu güne ertelenen maçı dört gözle bekliyordum.

Sahadan bağlantı yapıldığında aynı karın yine yağmaya başladığını görüp, maç yine oynanamayacak diye üzüldüm. Neyse ki, maç söylendiği saatte ve 31. Dakikadan itibaren başladı.

Maçın ilerleyen saatlerinde, sanki her iki takım da beraberliği oynar gibiydi.

Yoğun kar yağışı altında ve hayli bozuk bir zeminde oynanan karşılaşmada temsilcimize turun anahtarını getiren golü 85. dakikada Wesley Sneijder kaydetti.

Galatasaray bu galibiyetle birlikte puanını 7'ye yükseltti ve Şampiyonlar Ligi’nde adını son 16 takım arasına yazdırdı.

6 puanda kalarak grubu 3. sırada bitiren Juventus ise yoluna UEFA Avrupa Ligi’nde devam edecek.

Böylesi kötü hava şartlarında, zorlu mücadele verip, Juventus gibi bir devi yendiği için Galatasaray’ı ve oyuncularını kutluyorum.

Galatasaray’a yeni turlarda başarılar diliyorum.

 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..