Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Karmaşık düşünceler

Karmaşık düşünceler
 

İyiyle kötü arasında gidip geliyor ruhum bugün. Karasızlık en üstlerde ve tüm bu karasızlıklarım karmaşayla dolduruyor düşüncelerimi. Boğuşuyorum varlığını göremediğim bir düşmanla yeniliyorum bazen bazense zaferler kazanıyorum.
Seviyorum galiba bu oyunları. Neden? diyebilirsin bana yenilenmek için derim sana, evet yenilenmek... Hiç bakamadığım gibi bakabilmek hayatıma, insanlara. Dengemi bozmadan denge sağlayamam biliyorum işte bu yüzdende söylenenlere aldırmıyorum. Kulaklarımı ellerimle kapatıp gözlerimle haykırıyorum gidin başımdan gidin yoksa içimdeki iyi yenik düşüp her şeyi anlatacak ama istemiyorum bunu. Sizi düşündüğümden değil asla, ben olmaktan çıkmamak için susuyorum. Neyse yön vermeye calışan yön bulamamışları düşünmekten vazgeçip içimdekilere yoğunlaşayım yeniden. Kısa vadeli planlar, uzun vadeli planlar, kalbimdeki bütçe açıkları, hayatımdaki bütçe açıkları hepsi bir bir sıralanıyor zihnimde. Başaramadığım ne çok şey var ama şunu bilmeli bu hayat ben biraz ınatçıyım.:) Ne dersin bu karmaşalar denize döker mi beni? buluşur muyum maviyle?

 
Toplam blog
: 14
: 440
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

1982 yılı Yalova doğumluyum. Maviliklere hayranlığım çocukluğumdan kalma bir tutku : )) Üniversite b..