Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Felsefe
 

Karşı cins ile arkadaşlık topluma zarar verebilir mi?

Karşı cins ile arkadaşlık topluma zarar verebilir mi?
 

Bi de maneviyattan söz etmezler mi!

Tam da burada sinir uçlarım daha da gerilmeye başlıyor ve veryansın edesim geliyor içimden yıkım kararını alanların hepsi de o okuldan mezun oldukları için..

Kendileri dahil binlerce insanın en güzel anılarını rant uğruna birkaç yıl önce bir celsede yok ettiler üstelik arsasının bir hayırsever aile tarafından karşılanan o güzelim ve anlamlı okulumu.

Hayallerimle süslemeye çalıştığım kendi İlkolkulumdan bahsetmeye çalışıyorum. Oysa özellikle Çocuk bayramlarında karbon kağıtlarıyla süslediğimiz pencereleri elli yıldır duruyordu yerinde yıkılmadan önce.

Acı veren taraf yıkım kararı alanların aynı okulu bitirmeleri ve insan duygularını önemsememeleri hiçe saymaları..

İşte ben bu okulda sınıf öğretmenim Nimet hanım'ın kız erkek ayırım yapmadan aynı sıralarda okumuş öğrencilerindenim.

Bahçesinde Emelle Kamuranla Meralle Asiye Elvan İhsan Ali Gülseren İbrahim Memetle şololop-körebe oyunları oynardık kardeşce.

Evet kardeşce.!

Kimsenin kimseye art niyeti olmaz birbirimizi korurduk. Hala da kardeş gibiyiz..

Ben bu anektodu şunun için yazıyorum.

Çocukluk çağı itibariyle çocuğu nasıl yönlendirimeye çalışırsanız o yöne doğru eğilimli olur diye düşünuyorum. Gerek aile bireyi gerek eğitimci birey olarak. Nimet öğretmenime buradan saygılarımı gönderiyorum.

Bugün sınıf arkadaşlarıma bakıyorum hepsi de karşı cinslere karşı davranışları son derece saygı çerçevesinde hayatlarını sürdürürken, karma yani kız ve erkek öğrencilerin ayrı ayrı sıralarda öğrenim gören öğrencilerin bir çoğunda karşı cins insanlara bakışları farklı olduğu görebiliyor insan..

Demem şu ki; karşı cins ile arkadaşlık geliştirmek topluma zarar vermez aksine toplumun gelişmesine katkı sağlar. Zarar veren sığ düşüncelerdir bastırılmış duygularla çocukları eğitmeye çalışmaktır.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..