Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Karşı kıyıdan mektup var...

Karşı kıyıdan mektup var...
 

Söylemiştim sana gitme gönlünün sahiline
Seni alırsa fırtına dayanamam vurgununa
Seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna

Kalbim sandal olur uğruna rüzgara yelken olur
Gözyaşım benzer yağmura savrulurum yoluna
Karşı kıyıdan mektubun gelir içinde umudun
Mektupların yetmez oldu, gözümde yağmur bekliyorum..

Gönlümü kaybettim ben de, içimde bir yerlere saklandı zavallıcık...
Çok korktu...
Gönül olmadan beden neye yarar...
Seslendim içimde her yere...
Ama yok...
Anlarım garibin derdini ya diyemem işte...


Birden apar topar göçtük evimiz sandığımız el topraklarından...
Kaçtık ardımıza bakmadan...
Karşı kıyıdan mektup varmış ama son mektupmuş bu gelen...
Son mektup...
Direndiğimiz halde okumamak için burnumuzun ucuna kadar sokulmuş...
Şimdi kelimeler kalmış akıllarda... O yakan savuran kelimeler...
Bizde yokmuş o kadar acıtanından..
Sus gelmiş dillerimize...

 
Toplam blog
: 20
: 670
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

savruk ezik bir yaşam olamazdı tabi.. herzaman yol almak gerekmekteydi çünkü.. önemli olan yaşamın k..