Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '22

 
Kategori
Deneme
 

Karşılıklı Dikkat Etmek

Zor olabilir bir taraf dikkat etsin.

Ben sana bakıyorum ne yapıyor diye, sen bana bakıyorsun ne yapıyor diye.

Sağlıklı kontrol tek yönlü olur, biri diğerini kontrol edecek.

Hele de karşı karşıya ya da yüz yüze ise…

Hareket edenlerde bu daha da zorlaşır; trafikte örneğin, gerçi araçlar yüz yüze değil arka arkaya birbirini takip eder ama olabilir ki karşılıklı o onu gözler o onu gözlerse kaza olur.

Karşısını kontrol eden karşısındaki araca odaklanarak kendi kontrolünü kaybeder. Karşısındaki aracın da aynı durumda olduğunu düşündüğünüzde…

Sen bana geliyorsun şöyle yapsam diye ben sana geliyorum böyle yapsam diye; “şöyle” ile “böyle” ancak çarpışabilir.

Böyle durumlarda bir taraf kontrol etmeli böylece diğeri de kendini kontrol eder.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..