Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Futbol
 

Kartalspor - Orduspor: 2-2 ; Ne olacak şimdi?

Kartalspor - Orduspor: 2-2 ; Ne olacak şimdi?
 

Beraberlik iyidir; ama ya sonrası?


Kesin yeneriz diyordum.

Bir başıma Kartal'dayım. Şöyle güzel bir maç izlemek istiyorum. Hava soğuk. Yağmur yok. Hafif rüzgar eşliğinde şölene....Misafir takım için bilet kalmamış?!?

Kapalıdan seyretsem...Kimlikte Ordu yazıyorsa, kapalıya giremezsiniz! Giremedim. Bilet bulmalıyım, ben bu maçı izlemeliyim!...

Tekrar döndüm Orduluların yanına. Kalabalık cıvıl cıvıl, herkes galibiyetten emin. Ordu bileti isteyen var mı? Karaborsanın sesi bu. Ne yapalım, alıp girelim içeriye. Aldım sarı biletimi ve içerideyim...

En kötü tribünü bize ayırmışlar, misafir takıma, sahayı bile tamamıyla net göremiyoruz. Dört gol oldu, üçünü göremedim desem yalan olmaz! Hemen yanımızda boş tribün vardı, nedense onu açmadılar!? Resmen eziyet. Böyle misafir mi ağırlanır?

Kartal seyircisi coşkuluydu. 2-0'dan gelip 2-2'yi yakalamalarında seyirci etkiliydi. Orduspor maçı kazandım derken bir puanı zor kurtardı. Aslında maçın geneline bakarsak, bence Orduspor rahat kazanmalıydı. Beceremediler.

İki takım da müthiş mücadele etti; ama sahada "futbol" var mıydı, tartışılır?

Kartalspor kümede kalır mı, orasını bilemem; lakin bu Orduspor şampiyon olamaz!

Uzun zaman sonra şöyle güzel bir maç seyretmeyi düşünüyordum, düşündüğümle kaldım; üşüdüm, özellikle ilk yarı sıkıldım, ikinci yarı ayakta durmaktan yoruldum.

1. Not: Maç 2-0'ken en büyük Orduspor'du; 2-2 olunca....Bu takımdan bir "cacık" olmaz....

2. Not: Tribünlerde bir yenilik yoktu, hep aynı söylemler; bıktırıcı.

3. Not: Heyecanla geldim, heyecansız bir maç seyrettim ve yorgun ve keyifsiz eve döndüm; haksızlık bu!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..