Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Kaş'tan merhaba

Kaş'tan merhaba
 

Sevgili Milliyet Blog Dostları, üç haftalık tatilimin ilk haftasını bitirmek üzereyim. Kısa bir zaman yaratıp, sizlere merhaba demek ve gelen yorum ve sorulara cevap vermek istedim.


Şu anda güzel ülkemizin, bir cennet köşesinde, Antalya'nın şirin ve muhteşem yöresi Kaş'ta bulunmaktayım. Son iki gündür buradayım. Daha önce de Toros Dağları'nın eteklerindeki bir yaylada, yine bir başka cennet köşede idim.


Tatilin bu ilk haftası bitmesine rağmen yazacak ve paylaşacak o kadar çok şey birikti ki üçüncü hafta sonunda neler demlenir demliğimizde bilemiyorum.


Şimdilik selam, sevgi ve saygılarımı sunuyor, yeni yazı ve paylaşımlarımızda buluşmayı en kısa sürede ümit ediyorum.


Hoşçakalınız.
 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..