Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Kasap Muhittin

Kasap Muhittin
 

O bir Gökçeler adamı, benim gibi

Okuyanımız gurbet ellerinde

Rızıklarının peşinde

Diğerleri de köyde

Köyümüzün düğününde beraberdik

Arkadaşlarla bir kaç bira içtik

Beraber sahnede görünelim dedik

Benden de büyüktü yaşı

Herkes ona kasap derdi

Beraber oynadık, Ruhi,Ramazan

Yusuf da sahnedeydi, damadın babası

Birlikte güzel bir gün geçirdik, eğlendik

Bir kasap dükkanı açmış Filyos'da

Güzel de para kazanmış amma

Dükkanı batırmış sonunda

Anlatılanlardan öğrendim ben de

Akarmış o da İstanbul eğlence mekanlarına

Hani sinemalarda izleriz Anadolu tüccarı

İstanbullara gidip de nasıl sövüşlendiğini

Bununki de öyle bir şey aslında

Gençtim o zamanlar köyde sohbet ederken

Cebinden bir resim çıkartıp gösterdi bana

Kasap iki güzel kadının ortasında

Sermayenin nerelere gittiği belli oldu sonunda

İleri yaşında TKİ' ye işçi girmişti

Oradan da emekli oldu günü dolduğunda

Bir gün karşılaştık Zonguldak'ta istasyonda

Trende cebinden bir kağıt çıkarttı verdi bana

Baktım vergi dairesi göndermiş ödeme emri

Maliyeci olduğum için anlattım uzun uzun

Ödemen gerekiyor, başka yolu yok dedim

İkna etmek ne mümkün, inadı faydasız

Emeki olduktan sonra da çalıştı bir kasabın yanında

Zararsız bir insandır, içkisini içer akşamdan akşama

Karısı  Nesibe abla, selamlaşırız her karşılaştığımızda.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..