Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Çılpının Celal

Çılpının Celal diye tanırdı Filyos'ta herkes

Hapishaneye girmiş çıkmış bir çok kez

Flyos'un Geriş köyünden

Bir iş tutmamış, nerde akşam orda sabah

Makine de her daim belinde

Kabadayı denir mi böylelerine

Gelir lazım yaşamak için elbette

Ben dış yardım diyeyim, siz haraç anlayın

İçiyorlarmış bir akşam Turan'ın yerinde

Turan, Çılpının Celal ve Cumayanılı adam

Alkol bu bardakta durmuyor işte

Çılpının Celal 'Karını bana gönder!' demiş

Hangi erkek bunu hazmeder ki

Bir akşam yine içiyorken  Çılpının Celal

Yaklaşıyor mekana sessizce Cumayanılı adam

Sıkıyor kurşunları peşpeşe ve kaçıyor

Çılpının Cemal yaralı halde adamın peşinden koşuyor

Ve istasyon çeşmesinin önünde düşüp ölüyor

Katili hapiste cezasını çekiyor ve çıkıyor

Şimdi Filyos'ta mahzun halde yaşıyor.

 

 

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..