Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Utan utan, senin de kızların var!

Utan utan, senin de kızların var!
 

Muhafazakar bir kent genelde Gebze

Doksanlı yılların ikiinci yarısı

Mesai çıkışında yürüyorum ana caddesinde

Karşıdan genç bir kız geliyor hızlı, vakur yürüyüşüyle

Boy pos yerinde, güzellik dersen bir film yıldızı

Etek iyice mini, güzel bacakları dikkat çekici

Önüme bakıyordum amma, gözlerim günaha girmekte

Yanımdan geçti mağrur, başı dik gözler ilerde

Ah bu şeytan yok mu bu şeytan

Döndüm geriye, bir de arkasından baktım

Dükkan sahipleri kapılarda, müşteriler içerde

Yürüyüp gittim yoluma sessizce

Utan utan dedim kendi kendime

Senin de iki kızın var

Sultan ol, başkan ol ne önemi var

Sultan da o, başkan da o

Bu güzele eş olan, sevgili olan.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..