Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Dekorasyon
 

Kasnak işi ve internet satış savaşları!

Kasnak işi ve internet satış savaşları!
 

Kasnak işi oda takımı


Bir çok ev hanımının hobi olarak başlayıp sonrasında da maddi kazanca dönüştürdükleri bir olaydır çivili kasnak el işleri. Ben de eve katkı olsun diye yaklaşık 2 aydır bu işi yapıyorum. Yok, öyle kendim yapmıyorum düşündüğünüz gibi. Kollektif üretim yapan bayanlardan toplu olarak alıp uygun fiyata önce mahalledeki yakın çevreme sonra da semt pazarlarında satmaya başladım. Normalde bilenler bilir kasnak işi altılı takımlarını 35 - 40 TL' ye satıyorlar. Ben ise ucuza mal ettiğim ürünleri kâr marjını düşük tutarak pazarlıyorum. Bu arada aklıma sosyal paylaşım sitesi üzerinden ürünlerimi satmak geldi. Bazan nerden de aklıma geldi diye de dert etmiyor değilim kendi kendime. 

Neyse ben açtım sayfamı başladım ürünlerimi teşhir etmeye. Meğer ne kadar çok bu şekilde iş yapan varmış işin içine girince anladım. Allahım Allahım ben sayfa açıyorum sosyal paylaşım sitesi şikayetlerden dolayı sayfamı kapatıyor. Sebebini sonra fark ettim. Ben piyasa fiyatının çok altında sattığım için beni çekemeyen bazı çevreler siteyi şikayet ediyorlarmış. Onlar da siteyi kapatıyorlar hemen. Tabii normal karşıladım. Kolay değil bir tekeli yıkmaya çalışmak. İnsanlara o fiyatlara verirseniz ve ben de o fiyatların altında ürün pazarlarsam başıma gelecek olan da budur elbet. Şimdilerde yeniden yapmaya başladım satışlarımı. Serbest piyasa ekonomisinin geçerli olduğu günümüzde bu nasıl bir çekememezliktir anlayamadım gitti.

Siz siz olun bu gibi durumlarla karşılaşmamak adına araştırmanızı ve altyapınızı iyi hazırlayın.

Reklam kokan hareketlerden kaçınarak kaleme aldım yazıyı!

Sevgiyle...

 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..