Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '08

 
Kategori
Müzik
 

Katil & Maktül

Katil & Maktül
 

Albüm kapağı


Bu albümü herkes bir kez dinlemeli. Tüm şarkıları bir kez dinlediğimde sadece 4-5 şarkı üzerine yoğunlaştım ama tüm şarkıların üzerinde ciddi emek harcanmış olduğu aşikar.

İlk kez Aşk Durdukça'yı radyoda duymuş ve gerçekten sevmiştim. Döneceksin Diye Söz Ver'den sonra ikinci albümün favori slowu, bence. Ama albümü dinlediğimde Ben Arayamam şarkısı favorim oldu. Haydi Gel İçelim ve Kara Görüntü tam dağıtmalık şarkılar. Eğlenceli ev partilerinde çalıp delice oynayabilirsiniz. Müsait ortamı bu şarkılar hazırlıyor zaten. Albüme ismini veren şarkının yani Katil & Maktül'ün ayrı ve ağır bir havası var. İçimde Yağmur şarkısı Teoman'ı hatırlattı bana, sanki onun tarzında bir şarkı ama vokal süper.

Yüksek Sadakat'i Katil&Maktül albümü için yürekten tebrik ediyorum. Kaliteli ve güzel bir albüm sunmuşlar. Bu albümle önlerindeki yükselen merdivende çift basamak atladılar.

Hayranlarını da hayal kırıklığına uğratmadıklarını düşünüyorum.


 
Toplam blog
: 5
: 453
Kayıt tarihi
: 24.05.08
 
 

Kış bebeğiyim ama kış aylarından ve soğuktan hiç hoşlanmam. Liseden bu yana iş hayatındayım. Sekre..