Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Kavga

Kavga
 

Salih Arıkan


Aklımla yüreğim bir kavgaya tutuşmuş. Aklım her şey akılla çözülür diyor. Yüreğimse evet ama yürek olmadan olmaz diyor.

Bazen yüreğinizin götürdüğü yere gitmek istersiniz. Bütün kurallar kurumlar sanki karşınızda değilmiş gibi. Ama akıl durun kalabalıklar bu cadde çıkmaz sokak diyor. Sonra akıl diyor ki yürek senin işin hep savaşlardan aşklardan yara bere içinde eve dönmektir. Evet yürek hesapsız kitapsız sever. Öyle de olması gerekir. Ama aklı da yok sayma keşke akılla yürek el ele verse ama maalesef o çatışmalar çıkmazlar açmazlar. O zaman ölçü devreye giriyor.

Ölçü yüreksizliğe isyan eder. Ama akılsızlığa da kızar bir ölçü olmalı oda belli çağları aşan bir mesaj yüceler yücesi bize gönderdiği kitaplar ve nebiler ve resuller. Rabbim o ölçülerin yaktığı kandillere göre yaşatsın bizi yüreği ve aklı yok saymadan bir ölçüye bağlamak ve orta yol üzere dosdoğru bir hayat. Ey rabbim tut ellerimizden sabit kıl yolunda ayaklarımızı şaşırtma bizi ne olur birbirimizi dualarda unutmayalım. Bir mesajla kutlanan bir kandil olmasın.

Rahmetli babaannem derdi ki Allahım kapılara baktırma. Kimsesizlerin kimsesi olalım. Yaşlıları büyükleri ve sevdiklerimizi mesajla değil de çat kapı gidelim yâ da en azından arayın. Benim gibi birinci derece hiç akrabanız kalmadığında anlarsınız yalnızlığı kimsesizliği. Ama ben bağladım gönlümü her kimsenin kimsesi olan rabbime şikâyetim yok. Belki arayan soran çok değilse de kafam rahat. Akşam olup yastığa başımı koyduğumda horul horul uyuyorum.

Uyku deyip geçmeyin kendiyle barışık değilse sorunları varsa uyuyamaz insan bilirim uzun gecelerde sabahı beklemek ne zordur. Ben şükür o demleri geçtim huzuru yudum yudum içiyorum. Her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum.

Bu gün uzun zaman aramadığınız bir telefon misafir bekleyen birini arayın sevinçten yüreği kabarsın. Hiç beklemediği anda bir dostunuzu ziyaret edin. Bu gün bir yüz güldürün yeter artık Sevim Asımgilin siyah zambak ve Merve romanında söylediği şu söz aklıma çakılmış. Arzular biter külleri kalır. Rabbim güzellikleri arzulatsın. Yüreğiniz sevgiyle evrenin pozitif enerjisiyle dolsun. Betonlaşan bu şehirde toprakta yeni açmış kardelen gibi güzellikler saçsın yüreğiniz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..