Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kaybedenler Kulübü

‘Fight Club’dan halliceydi

bizim kaybedenler kulübü.

> ,

Deliren bir çizer

intihar eden bir ressam

intihar eden bir kumarbaz

beleş diyalizi reddeden bir böbrek hastası

12 yıl yatan bir sürü siyasi mahpus

bol alkolik keş depresif

bol tutunamayan

bol gez göz arapacık hatalı

bol bohem taklidi

bol serseri mayın burjuva gençkızları.

> ,

Ve

ben de aralarındaydım

daha doğrusu

ben bile öyle sanıyordum,

hiçbir göremedi 40’ını

ben şu an 50’imdeyim,

yine de 18’imde 40’ımı göremeyeceğime dair

40 kişi bahse girmişti

20’si şu an mezarda

herkes başkasını kendisi gibi bilir hesabınca

> ,

Neden

nasıl

ne zaman

neyle

hangi

böyle oldu?

> ,

Anlatayım ki

ders alsın

erken ölme meraklıları

> ,

Benim intihar yetim yoktu

çünkü ölmüştüm

ilk kez bir buçuk yaşımda

baytar bir doktorun sayesinde

pusulam hep yaşama doğru oldu bu yüzden

hala da öyledir

> ,

Kaybedenler kulübü

yumuşak libidolular

aşırı ataklar

oyunun kurallarını şaşıranlar

marjinalliği abartanlar

yani işin cılkını çıkaranlar

arasından çıkar

> ,

Çıkmaz

normaller arasından

yanızca onlar fire verir

% 1’den az aşağıda

ölüm piyangosu hesabı

> ,

Mekanımız Hisar sahil idi

internet sitemiz bile mevcut

çokça ölenlere dair,

içkimiz önce köpek öldürendi

sonra sonra bira

birim alkol maliyeti hesabınca

çayımız Ali Baba’dandı,

kaç dergi çıkardık batırdık

o alkol sofralarında

yüzlerce metin yazdım o zamanlar

yazmayı ööle ööle öörendim

> ,

Kıssadan hissem ne olabilir?

kaybeden olmayıp

kazanan hiç olmayan

bir eksi varlık olarak

> ,

Direksiyonu bırakmayın bir

gaz frene çok yakın iki

yaşam kabızlığı yapmayın üç

yaşamla sözleşmeniz yok

ve size hiçbirşey vaat edilmedi beş

kolay gelsin

işiniz benden zor altı.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..