Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Kaybettik

Kaybettik
 

uğurbektaş.org


Sadece haberi aldım. Gerisini okumadım. Gerisi teferruat. Saat kaçta, nerde ... Bilmiyorum. Gerisine bakmadım. Bakmak da istemiyorum..

TÜRKAN SAYLAN'ı kaybettik..

Çok uzun zamandır hastaydı. Son günlerde çektiği ağrılara dayanabilmesi için genelde uyutuluyordu.

Son zamanlara kadar, hastalığınla mücadele etmesine rağmen, kendisine dönüp toplumdan kopmamıştır.

En ağır saldırılara maruz kalmasına rağmen. Zor günler geçirdiği halde kendisini acındırmamış. Onuru ve bilinciyle dik durmayı bilmiştir. Sırf bu yüzden bile saygıyla anılması gerekir.

Ki onun saygıyla anılmasını gerektirecek, bir çok katkısı olduğunu bilmekteyiz... Tüm bunlara rağmen ona saygısızca davranan ve saldıranlara karşı bugün bir şey söylemek bile gereksiz. Bu sayfayı kirletmek istemiyorum çünkü.

Acımız büyük. O hastalığının verdiği acılardan kurtuldu ama biz onu kaybettik...

TÜRKAN SAYLAN'ı kaybettik...
 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..