Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Sessizce çıkıp gitsen

Sessizce çıkıp gitsen
 

Sessiz ve sakin, gürültü etmeden
Kalp kırıvermeden, sırtını dönsen
Kedersiz, kavgasız, sualsiz
Ardına hiç bakmadan gidiversen

Beni hiç söyletmeden
İnim inim inletmeden
Sormadan tek neden
Çekip gitsen, çıkıp gitsen

Tek barışımız olurdu seninle
Kavgaların da biterdi serinde
Gitmeye en uzak yolları seçsen
Belki bir güzellik kalırdı geriye

Gözlerime hırsla bakmadan
Boş yere kendini kandırmadan
Cevaplarından korktuğun soruları
Bana bir daha hiç sormadan

İnim inim inletmeden
Beni hiç söyletmeden
Sormadan hiç neden
Çekip gitsen, çıkıp gitsen

Kaan Kartal

Sözler meclisten dışarı arkadaşlar. Son günlerin yoğunluğundan dolayı maalesef yazdıklarımı paylaşmaya vakit bulamadım. Mesajlarıyla halimi hatırımı soran ya da yazdıklarımı benimle paylaşan arkadaşlara içten teşekkürlerimi
iletiyorum.

 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..